Blogger Backgrounds
Clip Art

CHAPTER BY CHAPTER DHYA NABILA

MY LIFE& MY PRIVATE N MY PERSONAL STORY.....AND THIS IS TRUE STORY..HEART TO HEART....


KEEP VIEW MY BLOG:)

Wednesday, November 7, 2012

kedamaian


  Mse tgh menaip blog nie,cuace tgh mendung ngn angin sepoi2 bahse la..ala sbnrnye angn bnjir..skunk tgh musim ujan la beb biase la kalo ujan jer bnjir ler..ok ketepi kn soal bnjr,aku sbnrnye agak muskil nk update ape ek?sbb td aku tgk tgk twitter kwn aku dari melbourne so tgh2 tweet tbe2 aku terdgr satu sore yg merdu sngt2..sedang memuji KEBESARAN NYA....sumpah aku ckp best sngt sore tue..aku mngaku aku da lame xdgr sore tue...aku harap satu hari nnti aku dpt future husband cm tue..why?coz aku sngt2 jahil bab agame..aku xmalu nk mengaku sbb aku mahu owg tau yg aku mmg niat utk mendalami agame aku sndri..mcm2 aku buat,survey blog agame,g MPH tgh buku2 agame,bukak you tube dgr owg mengaji..aku nk blajar semue tue tp xde sape nk ajr??jd kne blajar sndri..ape famili?famili aku da bg yg terbaik buat ank2 dyeowg cume aku jer yg xpraktik kn..aku tahu smbhyang,mengaji bole la tp lmbt sket sbb kne mengeja ag kn..tp nsb baik aku tahu bce yassin..tue yg ptg kn..k la nnti aku update ag la..aku nk lyn sore tue ag..

p/s sore tue dtg dari sekolah maahad tahfiz alquran tmpt aku..melaka..

assalamualaikum

DN


No comments:

Post a Comment